Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~incalculable | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresToru zarejestrowany19.05.2007 @22:49:31 ostatnio na stronie17.06.2012 @15:48:27

reaktywacja po kilku latach.

aparat nadal w dłoni, tym razem troszkę lepszy.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeszwedka69 Gadu-Gadu5353945
digarty84 komentarze892 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sian    27.05.2007 @17:35:50
hehe ja tez nie wyjde bez
a maluje sie hmm zalezy czarna kredka na powiece i troche cienia czarnego fajny efekt.
ale cos ostatnio przyzwyczajam sie do mocnego :/ tak jak mam na profilu.

_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~Sian    27.05.2007 @17:24:44
nacodzien tak mocno sie malujesz? tzn oczy na czarno?
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~Sian    27.05.2007 @17:22:49
a my szukamy tych zlych intryguja nas
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~Sian    27.05.2007 @17:18:36
"seksistowskie swinie" takich to tylko odszczelac
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~Sian    27.05.2007 @17:11:48
oj to prawda cos o tym wiem hehe
dziala przyciagajaco na facetow :D

bo jednak pierwsze na co patrza to oczy wbrew wszystkim starotypom :P
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~scrproject    27.05.2007 @16:32:44
thanks
czymże zasłużyłem?! ;]

przy okazji, życzę miłego weekendu...
_______
peace 4 all

http://www.scr-project.com

scr
~tworzywo1    24.05.2007 @22:42:05
powinnaś wrzucić to zdjęcie, które masz w profilu. Jest świetne...
_______
kombinat fotograficzny "bobry"
~Jankezo    21.05.2007 @12:56:05
thnx
~CrazyMaryska    20.05.2007 @13:41:45
dzieki
~mcmarkus    20.05.2007 @12:34:04
Witamy na DA i dziekuje za ocenienie pracy!
~Blackbruce    20.05.2007 @11:56:52
No no)) Dziekuej i wzajemnie)))))))))))))))

Bede Cie bacznie obserwowalwiec uwazaj:D:D
~endzi    20.05.2007 @11:12:00
dziekuje slicznie za odwiedzinkipozdrawiam goraco,milej niedzielki
~suonceswieciinaczej    20.05.2007 @10:57:59
dziękuje.
_______
ygh?
~Sian    20.05.2007 @00:27:39
prawda ze ma zabujcze

niezly poczatek
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
+jinju    20.05.2007 @00:13:59
tak to juz powiedzialas, ciekaw jestem jak nizej
+jinju    19.05.2007 @23:56:13
nizej?
~extoodazee    19.05.2007 @23:15:08
witaj na digu...bardzo fajny początek
Poprzednia strona 1 ... 9 10 11 12
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt